Az énekesnő Trilogy Tourjának prágai állomásán jártunk.
Mostanában olyan, mintha mindenkit meginspirált volna Taylor Swift nagyszabású The Eras Tourja, ugyanis hetekkel ezelőtt a Jonas Brothers 5 Albums, 1 Night elnevezésű turnéján jártunk, ami hasonlóan az egész karrierjüket felöleli, most pedig Melanie Martinez Trilogy Tour-jának prágai állomását néztük meg (egyébként a Jonas Brothersnek is kilátogattunk prágai bulijára, amit meg is kellett szakítani azért, mert valaki lézerrel célzott Nick Jonas fejére), ahol az előadó 10 éves karrierjét és a Cry Baby-karakter halálát és végét ünnepelte, ugyanis lezárul ezzel a lemeztrilógiája, ami a Cry Baby, K-12 és Portals nevű korongokat foglalta magába.
Melanie a korszakait erákra lebontva mutatta be, mindegyik között egy hosszabb átvezető szem és fültanúi lehettek az egybegyűltek. Az estét a Cry Baby korszak nyitotta, ahol több látványos showelemet is láthattunk: a Soap c. dal alatt például buborékok lepték el az arénát, míg a Carousel c. dal alatt Martinezt egy körhintalovon láthattuk, a Pity Party alatt pedig hatalmas gyertyákat hoztak a színpadra a táncosok.
A A K-12 korszakra áttérve Melanie és táncosai új ruhákban tértek vissza, és a színpadi díszletek is teljesen átalakultak. Ez az időszak szimbolikusan véget ért azzal, hogy Melanie egy nyíllal lett lelőve, és eltűnt a színpad alá, drámai átvezetéssel a következő korszakba.
A Portals szakaszban Melanie egy, már ismert karaktert magára öltve tért vissza, és a DEATH című számával nyitott, amelyet füst és látványos pirotechnika kísért. Előző, Portals lemezét támogató turnéja során kizárólag a korong címlapján is visszaköszönő lényként láthattuk, így most felüdülés volt ténylegesen, elmaszkírozás nélkül is megnézni.
Itt sem volt hiány a különleges effektekből, ugyanis Mel és a csapata erre a szekcióra teljesen átvarázsolták az eddig rózsaszínben tündöklő arénát és egy mocsaras, baljós, sejtelmes atmoszférát teremtettek azzal, hogy egy természetfeletti helyszínt elevenítettek meg élőben.