Saját jégkrém márkát dobna piacra Dua Lipa

Az énekesnő le szeretné védetni a nevét a fagyos desszertek árusításához.

Dua Lipát sokan a pop új királynőjének kiáltották ki az elmúlt évek során, de egy másik címet is ráaggatott az internet népe. Ez nem más, mint a nyaralások királynője, és nem is igazi nyaralás egy nyaralás egy jó fagyi nélkül. Lehetséges, hogy pont ezért készül a sztár előrukkolni a saját jégkrém márkájával, mellyel többféle fagyos desszertet is árulna a saját nevével fémjelezve.

A Mirror nevű hírportál információi szerint az előadó le szeretné védetni a nevét a termékek árusításához, azonban egyelőre nem kapta meg ehhez a zöld utat a brit Szellemi Tulajdonok Hivatalától. A benyújtott papírok szerint, ha elfogadják a kérelmét, többek között Dua Lipás tejmentes, tölcséres, és tejes jégkrémek is kerülhetnek a boltok polcaira jégkrém alapú desszertek, jégkrémtorta, jégkrém alapú italok, tejturmixok, és joghurtok mellett. 

Reklám 1

Nem ez lenne Dua első vállalkozása a zene mellett. Pár éve indította útjára a Service95 nevű platformját, mely egy hetente megjelenő hírlevelet, egy podcastet, és egy könyvklubot is magába foglal. 

Az énekesnő egyébként nemrég a Radio 1 műsorában árulta el, hogy nem igazán szereti a csokifagyit, helyette vaníliásat szokott enni, de egy kicsit felturbózva.

Általában vaníliásat eszek, de rakok rá egy kis olívaolajat és tengeri sót

– nyilaktozta.

A sztár legutóbbi, harmadik lemeze, a Radical Optimism idén májusban került a boltok polcaira és a streaming platformokra. A nyár folyamán több európai fesztiválon is színpadra lépett vele, jövőre pedig két teltházas koncertet ad majd a londoni Wembley Stadionban. A teljes turné bejelentése még várat magára.