Beszámoló Kim Petras müncheni koncertjéről.
Feed The Beast nevű lemezét népszerűsítette Kim Petras legutóbbi, Feed The Beast World Tour nevű turnéjával, aminek igaz Budapesten nem volt állomása, de a MUSICDAILY szerkesztősége a Münchenben tartott koncerten volt jelen. A koncerten nagyon erős kontrasztban voltak a cukorka pop és a gótikus elemek, míg Petras hangi adottságai megkérdőjelezhetetlenek. A koncert pedig sokszor érződött úgy, hogy egy nagy produkciót terveztek kis színpadra, telis-tele olyan dalokkal, amelyeket az előadó főként queer közönsége kívülről fúj, de valahogy mégis egy fülledt bulivá csapott át a végére – utóbbi az is rásegített, hogy Kim a színpadon sem fogta vissza magát, legyen szó itt akár hangjáról, vagy a szexuális tartalmú képi világ bemutatásáról.
A friss Grammy díjas énekesnő egy egész estés show műsort vitt körbe Európában, amit 23 dallal fűszerezett, 4 részre bontva a záráson kívül. Ezek pedig szinte teljes mértékben egy-egy lemezének/korszakának voltak dedikálva. Petras egyébként ezzel egy nagyon izgalmas koncepciót választott, ugyanis mind a négy rész különböző tematikájú volt, különböző outfitekkel és stílussal – amíg az elején végzetasszonyaként egy elegáns ruhában, és a szörnyetetés (=Feed The Beast) koncepcióját járta körül, addig a folytatásban, miután „Kim halott” feliratot láthattunk, már a szexpozitív és központú énje került előtérbe a Slut Pop és a Slut Pop Miami-val.
Természetesen nem maradt el a Treat Me Like a Slut vagy az XXX sem a kínálatból, majd a Head Head Honcho alatt már hirtelen egy arany bikiniben láthattuk Kimet a színpadon. A koncert egyik tetőpontja biztosan az volt, amikor az iskoláslány kosztümtől a színpadon vált meg az előadó. Hazudnánk, hogyha azt mondanánk, hogy a Problematique-ot bemutató résznél visszavettünk a tempóból, ugyanis itt a ütött legnagyobbat a Paris Hiltonnal közös All She Wants c. dala – igaz, az örökösnő sajnos nem volt meglepetés vendég egyik koncertjén sem.


Azt, hogy az európai és UK része a turnénak hallhatta azokat a slágereket, mint az I Don’t Want It All vagy a Can’t Do Better, olyan csemegékről kellett lemondanunk, mint a Halloween EP-jéből, a TURN OFF THE LIGHT-ról való válogatás, vagy a brr, esetleg a már a budapesti MTV EMA-n is hallott Hit It From The Back. De természetesen azért a Coconuts nem maradt el. Ekkor már több, mint egy órája volt színpadon az előadó, aki végig énekelte a bulit és egy másodpercig sem hagyatkozott a backing trackjére vagy nyúlt playbackhez.

Az encore részt meglepően sokan nem várták meg, hiába nem kapcsolódtak fel a fények, az emberek nagyrésze elkezdett özönleni kifele. Pedig az igazán nagy bulit itt koronázta meg és tette a pontot az i-re az Alone, illetve a záró Heart to Break c. slágereivel.
Az előzenekarok: Baby B3ns, Georgia, Alex Chapman
Amíg Baby B3ns egy félénk, visszahúzódó, hyper-popot játszó énekesnő volt, addig Georgia az egyik legkedvesebb és emberibb előadó volt, akit valaha láttunk. Annyira hálás volt Kimnek a lehetőségért, hogy ő nyithat neki, hogy fellépésein az énekesnő merchében állt színpadra. Közvetlenül a koncert előtt pedig Petras egyik jó barátja, Alex Chapman állt be a DJ pult mögé és melegítette be igazán a tömeget, többek között Dua Lipa, Charli XCX vagy Rihanna slágereivel.


