Bemutatta ruhakollekcióját az egy hét múlva Budapesten koncertező Louis Tomlinson

A márka középpontjában a közösség áll.

Louis Tomlinson már meghódította a zeneipart, először a One Direction tagjaként, majd szólóban is, most pedig a divat világa felé veszi az irányt. Ahogy már mi is beszámoltunk róla, érkezik az énekes saját ruhakollekciója, mely találó módon a 28 nevet kapta, és minden hónap 28-án válnak majd elérhetővé az újabb darabok belőle. A szeptember 15-én hazánkban koncertező sztár a Hypebeastnek mesélt a márkáról, amit elmondása szerint a szülővárosa, Doncaster inspirált, és a fókuszában pedig a közösség áll.

Louis-t már egészen kiskora óta érdekli a divat, azonban akkoriban nem voltak kéznyújtásnyira tőle a legmenőbb tervezői darabok, így abból kellett kihoznia a legtöbbet, ami éppen a rendelkezésére állt.

Kiskoromban Doncasterre mindig úgy tekintettem, mint a munkásosztály városára. Manapság, amikor haza megyek, azt látom az utcán, hogy az ottaniaknak van stílusérzéke, de régen nem ez volt a megszokott. Voltak a szakadt emberek, és voltak a menő emberek – nem volt köztes állapot. Nem engedhettünk meg magunknak menő ruhákat, így azzal kellett dolgoznunk, amink volt

– emlékezett vissza.

A zene mellett a fociért is rajong az énekes, ezt pedig a stílusa is tükrözi. Régen, és manapság is a focimez az egyik kedvenc ruhadarabja, amiket általában vintage vagy jótékonysági boltokból szerzett és szerez be, így biztos lehet benne, hogy az új szerzeménye kellőképpen egyedi. 

Fiatal srácként is fontos volt számomra, hogy jól nézzek ki, és élveztem, ha menő cuccokat hordhatok. Azt gondolná az ember, hogy egy olyan helyen, mint Doncaster, nem foglalkoznak az emberek a divattal, hiszen ha kicsit jobban öltöztél, már furán néztek rád az emberek.

A One Directionben töltött ideje alatt szinte Louis védjegyévé váltak a csíkos felsők és a hózentróger, és elmondása szerint csak a banda szünetre vonulása után talált vissza a saját stílusához, aminek a középpontjában a kényelem áll.

Amikor fiatalon kerülsz be a zeneiparba, a körülötted lévő emberek mind meg akarják mondani neked, mi néz ki jól, és mi nem. Szerintem ebben a többi srác is egyet ért velem. Meg kell járnod azt az utat, hogy mások megmondják neked, mit kéne tenned, mert még nincs elég önbizalmad ahhoz, hogy azt mond: nem, úgy fogok öltözni, hogy én akarok.

A 28 márka ötlete majdnem egy évtizede jött az énekesnek, amikor is úgy érezte, egyes darabok hiányoznak a standard turné merch kollekcióból. A saját ruhadarabjai által egy új módon élheti ki a művészi vízióját, és ezt roppant izgalmasnak találja. 

A dalszerzéshez tudnám hasonlítani leginkább. Látod, hogy a képzeleted hova tud elvinni, ha a ruhatervezésről van szó.

Találó módon minden hónap 28-án érkeznek majd az újabb dropok, a márka fókuszában pedig a közösség áll.

A közösség nagy szerepet játszik mindenben, amit csinálok, így egyből tudtam, hogy nem tradicionális modellekkel szeretnék dolgozni, mert gyerekkoromban sem ezekkel találkoztam az utcán.

Louis jövő hét pénteken, szeptember 15-én lép fel a Budapest Arénában – a jegyinfókért katt ide!