Boldog 42. születésnapot Beyoncé!
Néhány hónappal ezelőtt indult el Beyoncé legutóbbi, Renaissance World Tour nevezetű stadionturnéja. A világhírű énekesnő 20+ év után is az egyik, ha nem a legizgalmasabb előadó, akit viszontláthatunk a színpadon. A MUSICDAILY szerkesztőségének pedig volt szerencséje jelen lenni Stockholmban a nyitóesten, ahol május 10-én az egész kaland megindult. Ha nem lenne elég, hogy a turnék nyitóestje az egyik legnagyobb esemény az előadók számára, Beyoncé megtartotta az összes dalt legutóbbi, Renaissance c. lemezéről erre a napra – élménybeszámoló egyenesen Stockholmból, a Friends Arenaból, a Renaissance World Tour nyitóestéjéről az énekesnő születésnapja alkalmából.
Óriási várakozás előzte meg a koncertet, mivel az ég világon semmit se lehetett tudni arról, hogy mire számítsanak az egybegyűltek: se a dallistát, se az esetleges meglepetéseket, se a vizuális világot és a koncert előtti napokig azt sem lehetett tudni, hogy ki nyit az előadó előtt. Az első meglepetés az volt, hogy néhány nappal a koncert előtt kiderült, nem lesz bemelegítő buli, egyből Beyoncé fog felsétálni a színpadra a 8 órási kezdéskor (ami egy kis csúszással 8 óra 20 perckor kezdődött a mi esetünkben) – nem is sejtette senki, hogy Beyoncénak maga Beyoncé fog nyitni, és olyan dalokkal lepi meg a közönséget, mint a 1+1 vagy az I Care, miközben egy visszafogott settingben csak a hangja kapja a főszerepet.
Ezt a részt egy vadonatúj intro kísérte, ami bevezetett minket a Renaissance világába, amiben a szürke és fekete színek domináltak, hangsúlyosak volt még a fémbevonatos, vas elemek is ekkor. Majd elindult az igazi reneszánsz: az I’m That Girlt a Cozy, a Cozy-t az Alien Superstar követte, és 5 további részre lebontva záporoztatta dalait a közönségre az énekesnő – összesen, szám szerint 36-ot – igaz, ez a szám csalóka, ugyanis voltak olyan dalok, amelyekből csak néhány sort, esetleg egy-egy refrén hangzott csak el.
Az igazi katarzis a Love On Top számnál volt hallható, ahol Beyoncé jól meg is énekeltette a közönséget, előtte pedig a Break My Soulal mozgatta meg igazán a stadiont. Zárásként pedig szinte egyenesen egy díjátadóra varázsolt minket, ahol megmutatta, hogy az America Has A Problem c. dala igazából mekkorát is szól. A koncert alatt nem volt hiány lenyűgöző technikai elemekből, mint például láthattunk robotokat, egy óriási kagylót, melyben behozták az énekesnőt, a koncertet pedig egy kristályokból kirakott lóval zárta, amivel a közönség fölé repült Summer Renaissance c. dalával zárva az éppen 3 és fél órás koncertet. Rossz szájízt csupán az hagyhatott a közönségben, hogy kör alakú kifutóját nagyon kevés, számszerint 2-3 alkalommal használta, így akiknek nem valamilyen spéci, méregdrága jeggyel sikerült megnézniük a koncertet, azok nem sokat láthatták testközelből a legendát.
A fergeteges showról videókat is közöltünk, igaz sajnos három már posztolt videóinkat a Sony Music úgy vélte, hogy túlságosan jó minőségűek, így fel is jegyezte szerzői jogok megsértése címkével, de így izgalmas betekintővel készültünk:
Ha ez nem lenne elég, a koncertet csupán néhány nappal az aktuális koncert előtt kezdték el népszerűsíteni plakátokkal, melyeket a rajongók gyorsan le is kapkodtak, ugyanis a mai napig nem árulnak posztert a merch termékeket áruló helyeken a koncert során. Természetesen mi is bevetettük magunkat és Stockholm felfedezése közben rátok, az olvasóinkra is gondoltunk, így nektek is csentünk egyet, melyért egy nyereményjátékot hirdetünk Instagram oldalunkon: