A színésznő azt hitte, senkit nem fog érdekelni a sorozat.
Az utóbbi évek egyik legnagyobb Netflixes dobása kétségkívül a Wednesday volt, mely az egész világot meghódította, és sorra döntögette a rekordokat. Jenna Ortega a szériának köszönhetően napjaink egyik legfelkapottabb színésznője lett, és egymás után zsebeli be az újabb és újabb szerepeket, azonban most kiderült, hogy nem sokon múlott, hogy ne ő bújjon az ikonikus karakter bőrébe.
Jenna a Los Angeles Times-nak árulta el, hogy többször felkeresték a készítők a szerep miatt, ő pedig többször is visszautasította a felkérést, ám végül a sorozat producere és rendezője, Tim Burton miatt meggondolta magát.
Amikor először megkaptam az emailt, kapásból nemet mondtam rá. Az egyetlen ok, amiért elkezdtem gondolkozni rajta, az, hogy Tim Burton egy legenda, és nagyon jól kijöttünk egymással. De még ezt követően is visszautasítottam párszor
– mesélte.
Hogy miért utasította vissza a Netflix sorozat főszerepét a színésznő? Elmondása szerint félt, hogyha leköti magát egy több évados szériára, nem tudja majd elvállalni azokat a filmszerepeket, amiket szeretne.
Rengeteg sorozatban játszottam a karrierem során, és mást sem szerettem volna, csak filmekben szerepelni. Féltem, hogyha aláírom a szerződést egy újabb sorozatra, az megakadályoz majd abban, hogy elvállaljam azokat a munkákat, amik érdekeltek és amiket nagyon szerettem volna.
Jenna elővigyázatossága abból fakad, hogy a karrierje kezdetén nem sokan hittek benne, így hosszú éveken keresztül kellett bizonyítania az alkalmasságát, mire filmekben is szerepelhetett.
Amikor elkezdtem színészkedni, nem akarom azt mondani, hogy senki sem hitt bennem, de az a helyzet, hogy senki sem hitt bennem. Folyamatosan bizonyítanom kellett. Csak az utóbbi három, négy évben jutottam el oda, hogy filmszerepeket is kapok.
Egy másik oka is volt, amiért többször nemet mondott a Netflix sikersorozatára:
Azt hittem, senkit nem fog érdekelni a Wednesday
– árulta el.
Ebben viszont tévedett, hiszen a Wednesday a megjelenést követően 83 országban ugrott a Netflix toplistájának élére, és több, mint 150 millió háztartás volt kíváncsi a történetre, melynek egyébként már hivatalosan is érkezik a második évada.