Ketchupot dobott piacra Rihanna a sminkmárkájával

Ötletes kampánnyal rukkolt elő a Fenty Beauty.

Rihanna nem csak sikeres énekesnő és előadó, de sikeres üzletasszony is. A zenei karrierje mellett a sminkmárkájának és a fehérnemű kollekciójának köszönhetően mára már milliárdosnak mondhatja magát, most pedig egy új területre is készül betörni, ami nem más, mint az élelmiszeripar. Vagyis valami olyasmi…

Az újdonsült anyuka által alapított Fenty Beauty ugyanis az MSCHF nevű céggel állt össze, akik arról híresültek el, hogy elég bizarr dolgokat dobnak piacra, például Nike cipőket, amik a Jordán folyó szent vizével vannak megtöltve, vagy éppen egy olyan böngésző bővítményt, aminek a segítségével a használóik Netflixezhetnek a munkahelyükön anélkül, hogy ez bárkinek feltűnne.

A mostani, Ketchup Or Makeup, vagyis Ketchup vagy Smink névre keresztelt kollab is hasonlóan furcsa. A dropot 25 dollárért, átszámolva kicsit több, mint 10 ezer forintért lehet megvásárolni, és hat darab, kívülről teljesen ugyanolyan ketchupos tasakot tartalmaz. A különbség annyi, hogy van, amelyikben Rihanna Gloss Bomb nevű szájfénye van, és van, amelyikben tényleg ketchup. Végül is, ha úgy nézzük, mindegyikkel jól jár az ember.

És hogy hol lehet beszerezni a limitált számban elérhető tasakokat? Találó módon egy New York-i pop-up hot dog árusnál, de aki nem akar addig elmenni érte, az a ketchupormakeup.com oldalról is meg tudja rendelni.