Shawn Mendes a Tommy Hilfiger új arca

A Classic Reborn nevet kapta a kampány.

Kevés olyan előadó van, minta 23 éves kanadai szupersztár, Shawn Mendes, akinek óriási hatása van a divat alakulására, ugyanis milliók követik mindennapjait és ámulnak el vörösszőnyeges outfitjein.

Mendes számára nagyon fontos a fenntarthatóság és az előrehaladott gondolkodás öltözködés terén, ezért is fogadta el a Tommy Hilfiger ajánlatát, miszerint ő a márka új arca. Közös kampányuk a Classical Reborn nevet kapta, ami tesz magyarul, mint klasszikus újjászületés. Az is kiderült, hogy a márka ruhadarabjai is a fenntarthatóság jegyében születtek meg, ezrét a Budapestet is érintő Wonder: The World Tour-on is ilyen Tommy Hilfiger darabokban láthatjuk majd a színpadon. Emellett, egy kapszula-kollekciót is készített az énekes, mely 2023 tavaszán jelenik meg.

Emellett, a márka még a turnét magát is támogatja, ugyanis felajánlottak az énekesnek egy millió dollárt, amit a turné ökológiai lábnyomának csökkentésére fordíthatnak. Shawn célja egyébként az is, hogy a turné a világ egyik legnagyobb klíma-pozitív koncertsorozata legyen, vagyis terveik szerint legalább 50%-kal csökkentik előző turnéihoz képest a CO2 kibocsátást.

Mindig is inspirált Tommy és az ikonikus márka, amit kreált, nagyon várom, hogy a rajongóim lássák, mire vagyunk képesek együtt.

Emellett pedig megérkezett az énekes legutóbbi kislemezének, a When You’re Gone-nak az akusztikus verziója is.