Hivatalosan is a Netflix legnépszerűbb sorozata lett a Squid Game (Nyerd meg az életed)

Az előfizetők több, mint felét érdekelte a széria.

Nem túlzás, ha azt mondjuk, hogy pár hét alatt az egész világot letarolta a Netflix legújabb sikersorozata, a Squid Game, vagy a magyar címén a Nyerd meg az életed. A koreai, 9 részből álló széria kevesebb, mint egy hónapja, egészen pontosan szeptember 17-én indult hódító útjára, azóta pedig több, mint 80 országban lett a legnézettebb műsor a streaming platformon, most pedig hivatalosan is a Netflix legnépszerűbb sorozata lett.

Eddig a Bridgerton család büszkélkedhetett ezzel a címmel, amit a debütálásakor 82 millió háztartásban indítottak el, most viszont a Squid Game ezt meghaladta, méghozzá nem is kicsivel, egészen pontosan 29 millió nézővel. Ez azt jelenti, hogy 111 millió előfizető volt kíváncsi rá az elmúlt 4 hétben, ami több, mint a Netflix összes előfizetőjének a fele.

A hírt maga a streaming szolgáltató osztotta meg Twitter oldalán:

A széria kreátora, Hwang Dong-hyuk egyébként már 2008-ban megírta a forgatókönyvet, ám csak egy évtizeddel később sikerült eladnia. A történetről a Variety-nek ezt mesélte:

Szerettem volna, ha egyfajta allegóriája, vagy tanmeséje lesz a modern kapitalista társadalomnak. Egy extrém játék az életért, de szerettem volna, ha a karakterek olyanok, akikkel a mindennapi életben is találkozunk.

Arról egyelőre nincs hír, hogy terveznek-e második évadot.