Pezsgőmárka arca lesz Lady Gaga

Április 6-án érkezik a kisfilm az együttműködéshez.

Az Oreo után újabb nagyszabású kampányhoz adta az arcát Lady Gaga, és ezúttal a Dom Pérignon pezsgőmárkával állt össze. A közreműködés április 6-án startol el, amikor is lehull a lepel a hozzá készült kisfilmről, melyet nem más rendezett, mint Nick Knight. A brit fotós és rendező többször dolgozott már az énekesnővel, ő felelt többek között a Born This Way videójáért is.

Ugyanekkor debütál a limitált kiadású pezsgősüveg, és egy szobor is, amit maga Gaga tervezett.

Engem is, és a Dom Pérignont is az alkotás szabadsága iránti vágy hajt. Izgatottak vagyunk, hogy megoszthassuk veletek a Queendomot: egy művészi univerzumot, amit a kedves barátommal, Nickkel alkottunk

– írta az énekesnő Instagram oldalán.

A pezsgőmárka a közreműködés megkoronázásaként jótékonykodik is Gaga alapítványát, a Born This Way Foundationt támogatva. Az, hogy mikortól és hol lehet majd kapni a limitált üvegű pezsgőket, a következő hónapokban kerül majd bejelentésre.