Magyar slágerrel reklámozza új kollekcióját a világmárka

A Michael Kors új online kampányt indított, amelyhez a magyarok számára egy jól ismert számot használtak fel.

A luxusmárka ByeAlex senkise nevű formációjának Hiroval való közös slágerét, a korskorskors című dalt választotta új globális kampánya háttérzenéjeként.

A szemfüles magyar rajongók természetesen egyből elárasztották a poszt komment szekcióját, és próbálták az előadók figyelmét is felhívni az ügyre. ByeAlex például így reagált:

„Iszonyat megtisztelő hogy a @michaelkors a mi nótánkat választotta egy worldwide netes kampányához!” 

Mit szóltok, szerintetek jó választás volt a zene? 😀

UPDATE:
ByeAlex a 24.hu-nak elárulta, hogy a kiadója kapcsolatban áll nemzetközi publishing cégekkel és ügynökségekkel. Nyár elején jutott el a Michael Kors-hoz a daluk, és azonnal le akartak csapni rá az új nemzetközi online kampányukhoz. Az elmúlt hónapok egyeztetésekről szóltak, miközben az ügynökség már gyártotta a reklámot. Múlt héten tudták meg, hogy végre a napokban nyilvános lesz a film. – írja a 24.hu.