Ennyi pénzt kap egyetlen posztért a legkövetettebb TikToker

Nem semmi összeg egyetlen kis posztért!

Charli D’Amelionak határozottan bejött az élet: a csupán 16 éves lány nagyjából egy éve kezdte meg TikTokos pályafutását, alig 11 hónap alatt pedig nem kevesebb, mint 61,4 millió követőre tett szert. Ezzel túlszárnyalta Loren Gray-t, és ő lett a legkövetettebb ember a platformon, így természetes, hogy cégek tucatjai árasztják el különböző felkérésekkel.

A fiatal TikToker rendesen ki is használja az applikáció által nyújtott lehetőségeit. A Rolling Stone magazinnak három különböző digitális marketinggel foglalkozó ügynökség elárulta, hogy Charli egyetlen hirdetésért akár 40 ezer dollárt, átszámolva 12 millió forintot is elkérhet, de persze az adott cégtől függően ennél olcsóbban, 30, és 20 ezer dollárért is vállal reklámokat. 

Az internetsztár idén januárban kötött szerződést a United Talent Agency-vel, februárban pedig már a Sabra Hummus Super Bowl reklámjában is szerepelt. Jelenleg ő kéri el a legtöbb pénzt egy hirdetésért a TikTok sztárok közül.