Nagyon érdekes és hosszú út van a brit Charli XCX mögött, hiszen most megjelent, saját nevével fémjelzett Charli című harmadik stúdiólemeze. Számtalan kollaborátor és futurisztikus pop hangzásra számíthat az, aki fejét és persze fülét adja a majd egy órás korong végigpörgetésére.
2014-ben jelentkezett az énekesnő utoljára teljes egész albummal, melyről a mai napig negatívan nyilatkozik, miszerint a Sucker nem tükrözte XCX nyitottságát és kreativitását, csupán a slágerlisták számára készítette el vele kiadója.
Eredetileg 2017-ben érkezett volna egy korong, XCX World címmel, melyen Charli popossab énje mutatkozott volna meg, de ennek a projektnek az elkészítésében, valójában kizárólag megjelentetésébe szólt közbe kiadója, hiszen a korong – mint tudjuk- nem jelent meg, mivel az albumon helytkapó dalok nagyrésze kiszivárgott vagy elkezdett szivárogni.
Most pedig kvázi felkarolta közelebbi ismerőseit, barátiat és azokkal kollaborált (legyen az vendégeladó vagy producer), akikkel Ő maga kívánt. Ilyen például a HAIM, Sky Ferreira, Cupcakke vagy Brooke Candy. A lemez hangzása pedig tényleg olyan, mint amelyet Charli maga elképzelt. A futurisztikus pop nála kezdődik és valószínűleg senki sem tudja ilyen egyszerűen de mégis befogadhatóan összemosni a határokat, így az egyszerű zenehallgatónak is új és különleges élményt nyújt arra a röpke 50 percre.
Hamár kollaborációk: az album lead kislemeze a Troye Sivan-nal közös 1999, míg a legkiemelkedőbb dal a kritikusoknak és nekünk is egyaránt a Gone, melyen Christine and the Queens hallható.