Shawn Mendes: az ékszerei alapján jobban megismerhetjük az embereket

Az énekes visszatérése mondhatni a kollaboráció.

David Yurman, az Egyesült Államok egyik legjelentősebb luxus ékszer márkája örömmel jelentette be legújabb férfi márkanagykövetét: Shawn Mendes énekes/dalszerzőt. A Grammy-díjra jelölt zenész Scarlett Johansson női márkanagykövettel, egy Tony-díjas és Oscar-díjra jelölt színésznővel, anyával és filantrópjával dolgozik majd együtt.

A 2023-as kampány a „Nature’s Artistry” nevet kapta, amit magyarra fordítva a „természet művészete”-nek mondanánk. A kollekció a természetet, mint állandó inspirációs forrást ünnepli, amelynek művészi ékszerei gyakran a természeti világ formáiból és mintáiból ihletett mintákat tartalmaznak. A kollekció darabjait itt lehet megtekinteni, de annyi biztos, hogy aki vásárolni szeretne, mélyen a zsebébe kell nyúlnia, ugyanis 120 ezer forinttól egészen 4 millió forintig terjednek az ékszerek árai.

Az öltözködés az önkifejezés egyik formája, de az ékszerekben valami olyan, mintha egy lépéssel mélyebbre kerülnék a másik ember bőrébe. Meg tudom érteni az embereket az alapján, hogy milyen ékszereket viselnek. Amikor az emberek hozzám hasonló ékszereket hordanak, azt tapasztalom, hogy végül személyiség szempontjából is összekapcsolódunk. Az ékszerek egyedülállóak olyan értelemben is, hogy nagyon összefonódnak a személyiséggel

– nyilatkozta Shawn.

A kisfilmekben mind a két művész természetesen a természetben látható, körülvéve különböző növényekkel, vízzel és zölddel.